Sunday, February 21, 2010

Sex and The Siti

rancangan dalam televisi ialah tentang kopulasi forbiden antara dolfin dgn kuda laut. dan siti terpaku depan skrin dgn penuh tanda tanya. lalu dia pergi kearah ibunya dan mulakan investigesen.

mak mak. mcm mna siti bole lahir dekat dunia? boleh ada mata? boleh main beskal dengan usop dolah ank seman lebai hujung kampung? boleh jalan? dan macam mna mak jugak bole lahir? atok deris? rokiah mahmud haji sa'ari? mak mak. mcam mana ya?


mak siti diam sekejap menghabiskan jahitan simpul mata lalat dekat kain koton bunga merahnya. dan dia senyum ke arah siti. mencipta interval untuk memikirkan plot pembohong yg paling efisen.


nak melahirkan seketul ank adalah perkara yg sgt kompleks. seseorang tu mesti pandai dalam kuantum fizik dan sains aktuari. kalau pandai ekonomi dan arkitektur yunani purba adalah satu bonus. sbb pasangan itu akan ada potensi untuk melahirkan seekor ank beruang yg kuat mengunyah lolipop.


siti melopong dan menggaru perutnya. ohhh. kiranya mak dan abah kena tahu kuantum (bilangan) atom biak sebelum melakukan sesuatu eksperimen. dan mak juga kna pandai aktuari (menjangka) hari paling kondusif untuk membiak kalus semaian mak. bijaknyaaaaa.


mak siti mula mengalirkan peluh basah. sperti ada petanda yg kriminal minor mak siti akan terbongkar. lalu dia bangun meninggalkan siti dgn niat mengelak soalan yg seterusnya, tapi siti peluk kaki maknya untuk memperoleh keterangan lanjut.


siti siti. kuriositi kill the cat betul la! ish. mcam ni. klau nk melahirkan ank jugak, si bapa perlu kutip seberapa byk rama-rama rare dalam horizon bumi. lalu dia kisar menggunakan blender, campur sedikit minuman isotonik, kanji dan beberapa ramuan rahsia yg akan siti belajar dalam advencer hidup siti pada masa akan dtg.


dan si ibu pula, perlu memiliki sebuah mikrowave yg mampu membakar ramuan kompaun kupu-kupu melankolik si bapa. lalu si bapa letakkan kompaun kupu-kupu dalam satu bekas metalik dan masukkan kedalam mikrowave si ibu, lepas tu si ibu kna set kan tempericer yg tepat untuk memastikan ramuan itu tak hangus atau pun terlalu lembik, kemudian si ibu akan set kn timer dan menunggu sehingga ramuan itu kembang dan tadaaa..lahirlah siti. seorang budak spastik yg byk bertanya dan jengkel.


siti seringai. mungkin memaparkan babak kurang faham. ohhh. kiranya, si ayah perlu kumpul segala material-material seduktif untuk menawan hati si ibu. kemudian ada sikuen dan program rahsia untuk menghasilkan sebuah kapkek yg sgt cantik. lalu setelah kluar dari mikrowave itu ibu makan, ibu telan, dan ibu kencing bulat-bulat ke atasnya. kan?


siti kena tampar. mulut dia robek. siti kne ikat dekat pokok kerengga. siti kne sebat dekat bontot. siti di tocer dgn kruelti yg tak beragak. dan mulai itu siti mula berfikir tentang justis.

adakah kebenaran itu akan dianggap satu absurd yg kemudiannya dinafikan, bahkan terus dihukum orang-orang reformis yg membawa ide pembaharuan. dan macam mana kebebasan itu sendiri mahu ada dalam hieraki paling atas sedangkan dari kecil lagi kita dah dihukum ketika memperjuangkan kebenaran dan kebenaran itu harus kita tahu.


siti fikir. siti hitung. dunia masih macam tu. langit biru berkabus awan. terik langit berselubung dosa


dan selepas itu, siti diamkan diri. siti mula jadi teroris yg memberontak. dan mulai malam itu dan malam malam yg seterusnya. siti jadi perisik, siti jadi pengintip. dia letak stetoskop dekat dinding bilik mak dan abahnya. dan kdg2 dia dapat frekuensi yg pelik2 bunyinya. malam jumaat paling kerap paling nyaring. lalu dia interpret, analisis, dan ketemui bahan bukti. sekarang dia mahu buktikan dekat dunia. dan minggu berikutnya dia rakam bunyi-bunyian itu.


genab sebulan. dia uploadkan dekat youtube

tak sampai dua jam. 123,890 had view.

tahniah siti. ternyata anda dipihak yg benar.

9 comments:

death_muffin said...

pandai siti ni.
dia tak jumpa pulak plastik perasa2 ?
hik hik.

the name is ASMA said...

org atas ni aku wehh.
acc si peragut hati.

JUNI it's my true name :) said...

sex and the city azim BUKAN SITI lol

anak manja? said...

hahahaha. weh, lepas lak upload dkt youtube? tapi betul la.
orang tua kalau nk buat citer, kalah bom hiroshima nagasaki. tercampak aku dgn bahang letupan. hancing kepala aku kene kencing.

anak manja? said...

hahaha. btw, kau nye gamba headline blog kau gay sial. ahaha

Farah Zayanah said...

haha jalan cerita yg menarik. saya bercadang utk terbit kan satu filem seperti ni. awk sudi jd plakon saya?

anak manja? said...

phewiit. haha. usha jadi pelakon?
porno homo boleh lah!

anak manja? said...

ahahahaha. lancau sama lu!
hahaha. tapi tajuk bleh blah do.
aku amik tajuk tu buat short movie la :)))

JUNI it's my true name :) said...

ooo...gt azim okokokoko